Informații locale

Locurile de Muncă sunt oferite de AJOFM și sunt valabile până în data de 10.03.2021.

Locurile de Muncă sunt oferite de AJOFM și sunt valabile până în data de 24.02.2021.

Pentru vizionarea ședinței ordinare a Consiliului Local al comunei Giroc - luna februarie 2021, vă invităm pe pagina de Facebook a Primăriei comunei Giroc!

https://www.facebook.com/primariagiroctimis/

Primăria Comunei Giroc, prin Compartimentul Agricol, reaminteşte cetăţenilor că au obligaţia legală de a declara, pentru înscrierea în Registrul Agricol al Comunei Giroc, datele privind gospodăriile care dețin terenuri agricole și silvice, după cum urmează:

  1. între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării-cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări-ieşiri;
  2. între prima şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
  3. persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date pentru a fi înscrise în registrul agricol şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.

Înscrierea datelor în registrul agricol se va face pe baza declaraţiei date pe propria răspundere de capul gospodăriei sau, în lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodăriei, prin vizitarea persoanelor fizice de către persoanele împuternicite cu completarea registrului agricol sau la primărie.

Înscrierea în registrul agricol a datelor privind clădirile şi terenurile, a titularului dreptului de proprietate asupra acestora, precum şi a schimbării categoriei de folosinţă se poate face numai pe bază de documente, anexate la declaraţie.
Potrivit art. 20 alin.(1) din O.G. nr. 28/2008, nedeclararea datelor care fac obiectul registrului agricol, declararea de date neconforme cu realitatea, refuzul de declarare, constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 100 lei la 500 lei în cazul persoanelor fizice, iar în cazul persoanelor juridice, cu amendă de la 300 lei la 1.500 lei.

Având în vedere cele arătate mai sus, persoanele fizice (inclusiv persoanele care locuiesc în zonele de blocuri) şi juridice (societăţi comerciale, societăţi/asociaţii agricole etc.) deţinătoare de terenuri, animale sau alte bunuri ce fac obiectul înscrierii în registrul agricol, sunt rugate să se prezinte la Compartimentului Agricol din cadrul Primăriei Comunei Giroc pentru declararea şi înscrierea datelor în registrul agricol.

Programul de lucru cu publicul al Compartimentului Agricol este următorul: luni-miercuri:marți între orele 10:00-14:00, joi, între orele: 14:00-18:00 și vineri între orele 10:00-14:00.. Informaţii suplimentare pot fi obținute la numerul de telefon 0256.395.648.

Menționăm că pentru formularele necesare declarării la registrul agricol sau pentru alte solicitări legate de activitatea Compartimentului Agricol puteți accesa site-ul Primăriei Comunei Giroc.

Mâine, 25.02.2021, începând cu orele 15.00,  va avea loc ședința ordinară a Consiliului Local al comunei Giroc, la care vă invităm să asistați.

Linkul de conectare va fi postat atât pe site-ul, cât și pe pagina de Faceboook a Primăriei comunei Giroc, începând cu orele 14.45.

Cetățenii își pot soluționa problemele în cadrul Primăriei comunei Giroc în următorul interval orar:
  • Luni-Miercuri: 08.00-16.00
  • Joi:08.00-18.00
  • Vineri: 08.00-14.00

Locurile de Muncă sunt oferite de AJOFM și sunt valabile până în data de 24.02.2021.