Acte necesare pentru depunerea dosarului de ajutor social, conform Legii Nr. 416/2001
- Cartea de identitate al titularului /cartea de identitate provizorie/legitimaţia provizorie pentru cetăţenii străini sau apatrizi care au reşedinţa în România); Toţi membrii familiei trebuie să aibă acelaşi domiciliu sau reşedinţa prevăzut în actul de identitate;
- Certificatele de naştere ale membrilor de familie;
- Certificatul de căsătorie, sentinţa de divorţ sau certificatul de deces;
- Livret de familie ; cupon alocaţie de stat sau copie fila CEC
- Adeverinţe, de elev sau student, eliberate în luna curentă sau în luna anterioară depunerii cererii pentru acordarea ajutorului social în care să se menţioneze dacă beneficiază de bursă, tipul şi cuantumul acesteia;
- Hotărâre definitivă de încuviinţare a adopţiei, de plasament familial al minorului, potrivit legii;
- Actul din care să rezulte calitatea titularului de tutore sau curator,dacă este cazul - copie legalizată sau copie xerox, însoţită de original, care să restituie după certificarea conformităţii;
- Adeverinţă de la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă, pentru persoanele apte de muncă, cu excepţiile stabilite de lege, eliberate în luna depunerii cererii sau în luna anterioară;
- Persoanele care beneficiază de ajutor de şomaj, de ajutor de integrare profesională sau alocaţie de sprijin, vor prezenta talonul de plată din luna curentă sau din luna anterioară, după caz;
- Adeverinţe din care să rezulte ultimul venit brut şi net (salarii, sporuri, premii şi orice alte drepturi băneşti sau în natură) realizate de persoanele încadrate în muncă;
- Adeverinţă de salariu net, din luna curentă, după caz, din luna anterioară depunerii cererii, eliberată de Inspectoratul de Stat Teritorial pentru Handicapaţi, pentru persoana care are în îngrijire permanentă o persoană handicapată;
- Taloane sau adeverinţă de pensie, de ajutor social în condiţiile legii pensiilor şi asigurărilor sociale, precum şi pentru alte indemnizaţii şi sporuri, din ultima lună plătită; se iau în calculul veniturilor şi pensiile suplimentare;
- Adeverinţă din care să rezulte bunurile impozabile cu care membrii familiei figurează în evidenţa Administratiei Finantelor Publice a Municipiului Timisoara
- Adeverinţă din care să rezulte terenul agricol cu care membrii familiei figurează în proprietate;
- Alte acte doveditoare privind veniturile realizate.
- Certificat medical (sau adeverinţă medicală) în care să se menţioneze dacă persoana este sau nu aptă pentru a efectua munci fizice.
Acte necesare pentru depunerea dosarului de alocaţie de stat pentru copii conform Legii Nr. 61/1993
Acte necesare întocmirii dosarului de alocaţie pentru copii conform Legii Nr. 61/1993
- Cerere tip - descarcă aici
- Pentru copiii care frecventează cursurile unei şcoli şi care nu au mai beneficiat de alocaţie - adeverinţă şcoală
- Cărți de identitate părinți (originale + copii)
- Certificat de căsătorie (original + copie)
- Certificat de naștere copil (original + copie)
- Certificate de naștere pentru ceilalți copii aflaţi în întreţinere (originale + copii)
- Extras de cont
- Consimțământ – acord date personale
Acte necesare întocmirii dosarului de indemnizaţie creştere copil conform OUG 111/2010
- Cerere tip - descarcă aici
- Cărți de identitate parinti (original+copie)
- Certificat de căsătorie (original+copie)
- Certificat de nastere copil (original+copie)
- Certificate de nastere ale celorlalti copii aflati in intretinere (original+copie)
- Decizia de suspendare a contractului de muncă
- Adeverinţă tip de la angajator - descarcă aici
- Obligaţiile beneficiarilor de indemnizaţie lunară pentru creşterea copiilor - descarcă aici
- Extras de cont
- Consimțământ – acord date personale
- informare I.C.C. – dreptul celuilalt părinte
Acte necesare întocmirii dosarului de stimulent de înserţie conform OUG 111/2010 - dacă părintele optează începând cu data nașterii copilului
- Cerere tip - descarcă aici
- Cărţi de identitate părinţi (originale + copii)
- Certificat de căsătorie (original + copie)
- Certificat de naştere copil (original + copie)
- Certificate de naştere pentru ceilalţi copii aflaţi în întreţinere (originale + copii)
- Decizie de reluare a activităţii sau noul contract de muncă
- Dacă celălalt părinte nu doreşte să beneficieze de indemnizaţie şi concediu de creştere a copilului, asupra dosarului trebuie anexată o declaraţie pe propria răspundere prin care menţioneaza faptul că nu doreşte să beneficieze de acest drept
- Obligaţiile beneficiarilor de stimulentul de inserţie - descarcă aici
- Extras de cont
- Consimțământ – acord date personale
Acte necesare întocmirii dosarului de stimulent de înserţie conform OUG 111/2010 - dacă părintele obține venituri impozabile cu minim 60 de zile înaintea împlinirii vârstei de 2 ani a copilului
- Cerere tip - descarcă aici
- Copie după actul de identitate al părintelui care a beneficiat de indemnizație de creștere copil
- Decizia de reluare a activității - copie
- Dacă celălalt părinte doreşte să beneficieze de indemnizaţie şi concediu de creştere a copilului pentru minim 30 de zile, asupra cererii trebuie anexată o declaraţie pe propria răspundere în care menționează perioada în care va rămâne în indemnizaţie şi concediu de creştere a copilului. În caz contrar, se anexează o declaraţie pe propria răspundere prin care anunță că nu dorește să beneficieze de acest drept.
*Notă: pentru o soluționare cât mai rapidă, cererea, împreună cu actele menționate mai sus, se depun la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Timiș, adresa: str. Florimund de Mercy, nr. 2, cod poștal 300085, mun. Timişoara, jud. Timiș. - Obligaţiile beneficiarilor de stimulentul de inserţie - descarcă aici
Ajutoarele pentru încălzirea locuinței în perioada sezonului rece 1 noiembrie 2022 – 31 martie 2023